BARENDRECHT- Vanaf vandaag heeft KijkopWelzijn een nieuw logo. De bekende rode ‘swoosh’ maakt plaats voor een blauwe weg. Tien jaar na de oprichting van de stichting was het tijd om het logo te vernieuwen met een fris ontwerp en passende kleur.
Het nieuwe logo geeft vorm aan de bedoeling van onze organisatie. ‘Samen een stap verder in welzijn’ is waar KijkopWelzijn voor staat. “Een ieder is uniek en ook de stappen die men zet in zijn of haar welzijnsbehoefte. Iedere levensweg kent uitdagingen.” aldus Directeur-Bestuurder Tonia Ruybroek. “Wij lopen graag mee tijdens levensgebeurtenissen wanneer een inwoner een welzijnsvraag heeft. Iedere stap telt! Hoe groot of klein deze ook is. Onze professionals en vrijwilligers staan voor de inwoners, jong en oud, klaar. Ons team gaat een stap verder waar nodig, zodat iedereen de beste vorm van welzijnsondersteuning krijgt. Uiteraard, waar nodig, samen met onze partners in Barendrecht.”
“De weg in het logo loopt ook een klein stukje buiten de kaders, wat in ons werk soms ook nodig is. Tot slot is er ook een glimlach te herkennen in ons logo, want uiteindelijk staat klanttevredenheid hoog bij ons in het vaandel. De rode kleur maakt plaats voor een rustige, betrouwbare blauwe tint. Tien jaar geleden hebben wij met de rode kleur onze nieuwe naamgeving zichtbaar willen maken. Nu is het tijd voor een vernieuwing van het logo die past bij onze bedoeling en dus ook de kleurkeuze. De blauwe tint staat voor betrouwbaarheid, professionaliteit en stabiliteit. Iets wat aansluit bij waar wij als organisatie voor staan”.
De komende weken wordt het nieuwe logo verder doorgevoerd in communicatie-uitingen. Zo zullen posters en flyers het nieuwe logo krijgen, krijgen de locaties nieuwe bestickering en loopt het personeel uiteindelijk ook met het nieuwe logo op hun kleding door Barendrecht. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@kijkopwelzijn.nl of 0180 691 800.
Comments